ردیاب دوربین دار خودرو چیست و چه کاربردهایی دارد؟

پیشرفت در زمینه ردیاب های خودرو به کاهش چشمگیر سرقت خودرو کمک کرده است. از امنیت اعضای خانواده گرفته تا ردیابی کارمندان و بازیابی دارایی های با ارزش، ردیاب های خودرو مزایای بسیاری دارند. ردیاب دوربین دار خودرو یکی از پیشرفته‌ترین و مجهزترین ردیاب‌های موجود در بازار می باشدکه مزایای منحصربه فرد و ویژه، این محصول را به یکی از پرفروش‌ترین ردیاب‌های موجود در بازار تبدیل کرده است. GPS خودرو دارای چندین ویژگی از جمله دستگاه شنود، کنترل از راه دور و مکان یابی دقیق است که ردیاب را از دزدگیرها متمایز می کند. یکی از جدیدترین قابلیت های ردیاب خودرو دوربین است که به نظارت و کنترل بیشتر خودرو کمک می کند. در ادامه این مطلب از ایران اسمارت شما را با نحوه عملکرد ردیاب‌ خودرو دوربین دار و مزایا، ویژگیها و کاربردهای آن آشنا خواهیم کرد.

 

ردیاب خودرو دوربین دار

 

 

نحوه عملکرد منحصربه فرد ردیاب خودرو دوربین دار چگونه است؟

معمولا ردیاب‌ دوربین دار دارای دو عدد دوربین، یک سیستم ردیاب و یک سیم‌کارت می باشد که دوربین جلو صندلی‌های جلو ماشین و دوربین دیگر صندلی‌های عقب را تحت نظر دارد. این ردیاب های دوربین دار از طریق خطوط اینترنت به موبایل متصل شده و از طریق برنامه‌ها و نرم افزارهای موبایلی اطلاعات ضروری را برای مالک خودرو ارسال می‌کنند. برای نصب آنها به سیم‌کشی و تجهیزات خاصی نیازی نیست البته از انجاکه نصب صحیح دستگاه یکی از مهم‌ترین مواردی است که در عملکرد ردیاب‌های دوربین دار تاثیر دارد، پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه هیچ گونه اختلالی در عملکرد جی پی اس خودرو به دلیل ایراد در نصب به وجود نیاید حتما از افراد حرفه‌ای و مطمئن کمک بگیرید.

نوعی از ردیاب های خودرو دوربین دار توانایی پخش آنلاین و 24 ساعته کابین خودرو را دارا می باشند، آنها قادرند تصاویر را با کیفیت HD به‌صورت مستقیم برای گیرنده‌ها ارسال کنند. اما برخی از انواع جی پی اس دوربین دار قابلیت ارسال اطلاعات به‌صورت آفلاین را نیز دارند. آنها تصاویر را تماما ضبط کرده و شما در مواقع ضروری می‌توانید برای مشاهده به حافظه داخلی آن‌ها مراجعه کنید. خوب است بدانید که ردیاب دوربین دار خودرو به دلیل امکانات جی پی اس بیشتر نسبت به ردیاب های خودرو معمولی قیمت بالاتری دارند.

نکته: برخی از ردیاب های خودرو دوربین دار نیستند اما قابلیت نصب دوربین روی آن‌ها وجود دارد. شما می توانید تا 4 عدد دوربین را بر روی آن‌ها نصب کنید و مورد استفاده قراردهید.

 

جی پی اس دوربین دار

 

ویژگی‌های جی پی اس دوربین دار

 

  • قابلیت ذخیره عکس‌ها به‌صورت جداگانه با توجه به موقعیت جغرافیایی
  • ارسال هشدار در صورت سرقت خودرو و امکان شناسایی چهره سارق در کمترین زمان
  • قابلیت شنود داخل ماشین همراه با دریافت تصاویر
  • مجهز به حافظه داخلی با قابلیت بیش از هزاران عکس
  • نشان دادن تصویر روی مسیریابی خودرو
  • قابلیت عکس و تصویربرداری در شب
  • امکان مدیریت آنلاین خودروها
  • قابلیت ضد آب و ضد رطوبت
  • مجهز به نمایش بار خودرو

 

چرا ردیاب خودرو دوربین دار برای حفظ امنیت خودرو بهترین انتخاب می باشد؟

زیرا با ردیاب های دوربین دار در صورت سرقت، صاحب خودرو نه تنها می تواند از جای دقیق ماشین خود آگاه شود بلکه می تواند با استفاده از دوربین ردیاب چهره سارق را در کمترین زمان تشخیص بدهد که این یکی از مهمترین مزایای ردیاب خودرو دوربین دار به شمار می آید. خاموش کردن خودرو از راه دور، قابلیت باز و بسته کردن در با استفاده از ریموت ردیاب، ردیابی از طریق سایت، نرم افزار موبایل و پیامک از دیگر مزایای ردیاب‌های دوربین دار محسوب می شوند.

نکته: گاهی اوقات از ردیاب‌های دوربین دار می توان به عنوان دستگاه شنود مخفی استفاده کرد.

 

کاربرد ردیاب دوربین دار خودرو در انواع وسایل نقلیه

مهمترین ویژگی ردیاب های دوربینی این است که بر روی تمام وسایل نقلیه اعم از خودروهای شخصی، وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی، اتوبوس، مینی بوس و حتی کامیون و ماشین های حمل بار قابل نصب می باشد و می توان از مزایای آن بهترین استفاده را برد. در خودروهای شخصی، ردیاب های دوربین دار با ضبط تصاویر و ذخیره‌سازی آن‌ها و در کنار شنود داخل کابین، این امکان را برای صاحب خودرو فراهم می‌کند که در صورت به سرقت رفتن خودرو، به سرعت متوجه حضور سارق شده و  با آگاهی از محل دقیق خودرو بتواند ایمنی بیشتری برای خودرو و اعضای خانواده خود فراهم کند. همچنین این ردیاب در هنگام تصادف نیز با ثبت تصاویر باکیفیت، در تشخیص مقصر کمک زیادی به صاحب خودرو می کند. استفاده از ردیاب دوربین دار خودرو در اتوبوس این امکان را به راننده می دهد تا با دریافت کرایه، نظم مسافران و جلوگیری از بسیاری از خطرات را مورد بررسی قرار بدهد. حتی رانندگان کامیون یا وسایل نقلیه برون شهری، به راحتی می توانند از ردیاب استفاده کنند ‌و در صورت وجود راهزن یا اتفاقی ناگوار از طریق ردیاب دوربین دار خودرو لحظات را ثبت کنند .

 

خرید بهترین ردیاب دوربین‌دار

بهتر است قبل از هرگونه اقدامی برای خرید، حتماً به خوبی تحقیق و بررسی کنید و یک ردیاب دوربینی خوب را خریداری کنید تا مجدداً مجبور به تعویض یا خرید نشوید. زیرا امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ردیاب نقش مهمی در کیفیت آن دارد. به عنوان مثال اگر چیست مکان‌یابی ردیاب قوی نباشد یا دوربین به کار رفته در آن کیفیت بالایی نداشته باشد، جی پی اس هیچ کمکی برای حفاظت از ایمنی خودروی شما نخواهد کرد.

فروشگاه اینترنتی ایران اسمارت بیش از 10 سال سابقه در زمینه واردات و طراحی انواع ردیاب خودرو دارد. یکی از مهم‌ترین افتخارات این مجموعه فروش محصولات اصل، ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی است. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید ردیاب خودرو با شماره تلفن 02188174086 - 02191017980 تماس بگیرید. کارشناسان ایران اسمارت آماده ارائه مشاوره رایگان و پاسخگویی به سوالات شما هموطنان عزیز هستند.

 

سوالات متداول درمورد ردیاب خودرو دوربین دار

1. در صورت قطع شدن اینترنت در هنگام ارتباط آنلاین، چگونه پخش زنده صورت گیرد ؟

پیشنهاد تولید کنندگان این ردیاب، استفاده از سیم کارت می باشد. با نصب سیم‌کارت در داخل دستگاه، ردیاب همزمان به اینترنت متصل می شود. البته توجه داشته باشید که از سیم کارتی استفاده کنید که در هر مکانی آنتن دهی بالایی داشته باشد.

2. چگونه می توانیم مشکل کمبود حافظه و نبود فضای کافی برای ذخیره سازی ردیاب دوربین دار خودرو را حل کنیم؟

نداشتن فضای کافی برای ذخیره سازی یکی از معایب جی پی اس دوربین دار می باشد ولی شما تنها با داشتن فضای ابری و اتصال آن به ردیاب دوربین دار خودرو دیگر با چنین مشکلی مواجه نخواهید شد و تمامی اطلاعات به صورت آنلاین در فضای ابری ذخیره می شوند. همچنین برای اطمینان بیشتر نسبت به فضای ابری می توانید آن را رمزگذاری کنید.

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)